математика 5 клас

 Завдання для дистанційного навчання з 12.03 по 03.04
Кожного уроку матеріали для навчання буде виставлено на блозі, а також на Google Classroom. Для цього вам треба приєднатися до свого класу (код доступу- fqyob4a)

Перегляньте інструкцію і відео як це зробити:
1. Зайти в аккаунт google.
2. В сервісах google (справа вгорі дев'ять крапок) відкрити Клас (Classroom).
3. Справа вгорі натиснути на + та вибрати "Приєднатися до курсу".
4. Введіть код курсу, який вам надано.5. Після підключення до курсу виберіть вкладку "ЗАВДАННЯ".
6. Виберіть відповідне завдання та опрацюйте матеріали.
7. Роботу можна здати за допомогою кнопки "+ Додати або створити".
8. Вибрати варіант здачі відповіді та натиснути  "ЗДАТИ".
9. Якщо виникають питання, то їх можна задавати в коментарях під завданням.



                                        Урок 12 березня 
Тема: Самостійна робота.
Виконати завдання до наступного уроку, відповіді надiслати у виглядi фото зошита на Google Classroom.
                                    
                                        Урок 16 березня 
Тема: аналіз самостійної роботи, розв'язання завдань .
Переглянути відео на повторення, повторити в підручнику п. 28, 29. Виконати у підручнику № 791, 793, 797*(фото зошита надіслати в Classroom). Виконати задання дивитись тут.

 

Урок 17 березня
Тема: десятковий дріб, запис десяткових дробів.
Опрацювати відео, переглянути у підручнику п.30 (вивчити табличку розрядних одиниць на с. 191). Розв'язати № 803 (1-6) усно, № 204 (1-6), №805 (1-3). Розв'язання на Classroom (надалі писати про це не буду, кожні домашні роботи відсилати на Classroom).



Урок 18 березня 
Тема: розв'язання завдань.
Переглянути відео з попереднього уроку, повторити в підручнику п. 30. Розв'язати №808. 


 Урок 19 березня
Тема: порівняння десяткових дробів.
Переглянути відео, опрацювати в підручнику п. 31. Розв'язати № 826, 828. Пройти тест дивитися тут.




Урок 23 березня
Тема: розв'язання завдань.
Повторити п.31, переглянути відео з попереднього уроку. Виконати завдання тут. Розв'язати № 831.

Урок 24 береня 
Тема: округлення десяткових дробів.
Опрацювати п.32, переглянути відео. Розв'язати № 852.




Урок 25 березня
Тема: розв'язання завдань.
Повторити п. 32, переглянути відео з попереднього уроку. Розв'язати № 854. Виконати завдання дивитися тут.

Урок 26 березня
Тема:  розв'язання завдань.
Повторити п. 32, переглянути відео округлення чисел. 
Розв'язати № 853, 855(а).


 Урок 6 квітня
Тема: арифметичні дії з десятковими дробами.
Перегянути відео, опрацювати п. 33 (знати правила знаходження суми і різниці десяткових дробів).
Розв'язати № 869, 872(1-3), 875(1,2).



Урок 7 квітня
Тема: розв'язання завдань.
Повторити п. 33, переглянути відео з минулого уроку.
Розв'язати № 875(3,4), 882.
  
Урок 8 квітня
Тема: розв'язання завдань.
Повторити п. 30-33. Виконати тест дивитись тут.
Матеріал для повторення: десятковий дріб
Округлення натуральних чисел
Округлюючи натуральне число до певного розряду,
  1. усі цифри, записані за цим розрядом, замінюють на 0;
  2. якщо перша наступна за цим розрядом цифра 0, 1, 2, 3, 4, то останню цифру, що залишається не змінюють;
  3. якщо перша наступна за цим розрядом цифра 5, 6, 7, 8, 9, то останню цифру, що залишається збільшують на 1;
Округлення десяткових дробів
Округлюючи десятковий дріб до певного розряду,
  1. усі цифри, записані за цим розрядом, замінюють на 0 або відкидають (якщо вони стоять після коми);
  2. якщо перша наступна за цим розрядом цифра 0, 1, 2, 3, 4, то останню цифру, що залишається не змінюють;
  3. якщо перша наступна за цим розрядом цифра 5, 6, 7, 8, 9, то останню цифру, що залишається збільшують на 1;
При додаванні або відніманні десяткових дробів в стовпчик, потрібно кожен розряд підписувати під своїм розрядом, а кому під комою.


 Порівняння десяткових дробів

     Отже, якщо справа до десяткового дробу приписати один чи кілька нулів або відкинути один чи кілька нулів, то дістанемо дріб, що дорівнює даному.
Наприклад: 7 = 7,00; 0,37 = 0,370; 1,0200 = 1,02 тощо. Десяткові дроби записують за тими самими правилами, що й натуральні числа, тому порівнювати десяткові дробом можна за правилами, аналогічними до правил порівняння натуральних чисел.
     Спочатку треба порівняти цілі частини десяткових дробів: з двох десяткових дробів більший той, у якого більша ціла частина. Наприклад: 15,311 > 14,798 (оскільки 15 > 14), 17,798 < 18,1 (оскільки 17 < 18).
     Якщо цілі частини дробів, які порівнюють, рівні між собою, то порівнюють їх десяткові частини: з двох десяткових дробів з однією й тією самою цілою частиною більший той, у якого більше число десятих. Наприклад: 14,56 > 14,49. Якщо два десяткових дроби мають рівні цілі частини і десяті, то порівнюють соті і т. д. Наприклад: 14,49 > 14,47.
Іноді для того щоб порівняти десяткові дроби, потрібно спочатку зрівняти в них число десяткових знаків, приписавши справа до одного з них потрібну кількість нулів. Наприклад, потрібно порівняти 7,23 і 7,237. Оскільки 7,23 = 7,230 і 7,230 < 7,237, то 7,23 < 7,237.
     Отже, приходимо до правила порівняння десяткових дробів: із двох десяткових дробів більший той, у якого більша ціла частина; якщо десяткові дроби мають рівні цілі частини, то більшим буде той дріб, у якого більше число десятих; якщо число десятих однакове, то більшим буде той дріб, у якого більше число сотих, і т. д.
   Рівні десяткові дроби зображуються на координатному промені однією і тією самою точкою. Наприклад, на рисунку дроби 1,4 і 1,40 зображуються однією і тією самою точкою А. Точка, що зображує менший десятковий дріб, лежить на координатному промені лівіше від точки, що зображує більший десятковий дріб.
Наприклад, на рисунку точка А(1,4) лежить лівіше від точки В(1,8).


 Порівняння десяткових дробів 





Урок 9 квітня
Тема: самостійна робота.
Повторити п. 30-33.
Виконати самостійну роботу дивитися тут. Завдання, які вимагають письмового розв'язку записати у зошиті.
    
Урок 13 квiтня
Багато учнiв не пройшли тести за 8, 9 квiтня:
1) дивитись тут.
2) дивитись тут.
Тема: множення десяткових дробів.
Опрацювати п. 34 (знати правила), переглянути відео.
Розв'язати № 911 (усно), 912, 916 (1,4, 7, 8,10).
  
 Урок 14 квітня
Тема: розв'язання завдань. 
Повторити п.34, переглянути відео.
Розв'язати № 914, 919, 935 (2,3,4)
Приклад розв'язання № 935 (1).
1)0,5a20b=0,520ab=10ab=1046,8=1027,2=272


  Урок 15 квiтня
Тема: розв'язання задач.
Повторити п. 34, переглянути відео з 2-х попередніх уроків.
Розв'язати №936(2-4), 954(2-4).
Приклад розв'язання №936 (1)
1)3,187,8+3,182,2=3,18(7,8+2,2)=3,1810=31,8
                             Приклад розв'язання №954 (1)
1)0,13p+0,47p=p(0,13+0,47)=0,6p=0,60,14=0,084

Урок 16 квiтня
Тема: дiлення десяткових дробiв.
Опрацювати п. 35 (знати правила), переглянути відео.
Розв'язати № 971(1-4), 981(1-4).


 Матеріали для роботи з 21 квітня 

дивіться БЛОГ 5-А класу

Завдання для дистанційного навчання
з 31 січня по 14 лютого 2020 року.
Переглянути відео, опрацювати у підручнику пункт 25. 
Розв'язати № 680, 682,683.

Переглянути відео, опрацювати у підручнику пункт 26. 
Розв'язати № 724, 526.


Завдання для дистанційного навчання 
жовтень-листопад 2019 року.
Розв'язати №249, 255, 257, 263, 236, 269*.

2018-2019 навч. рік
Тест по темі: "Дробові числа і дії з ними" можна пройти тут.

Завдання під час дистанційного навчання в квітні 2018 року.
Повторити п. 34, розв'язати №937, 943, 949, 951, 953, 955, 960.

Завдання на час карантину
Опрацювати п. 25, розв'язати №682, 688, 690, 695, 697, 699, 704, 708.
Опрацювати п. 26 (вивчити означення, правила), розв'язати №723, 727, 731.


Завдання на канікули:
1. Опрацювати п. 7, відеоуроки.
2. Розв'язати завдання: №168, №169, №171, №173.

Відеоурок "Додавання натуральних чисел. Властивості додавання."

Відеоурок "Властивості додавання".

Комментариев нет:

Отправить комментарий